Nejzajímavějších 6 prodejních formulářů SimpleShop za rok 2022

Ss blog náhledovky (4)

SimpleShop má už přes 8 000 aktivních uživatelů. A jelikož se s naším prodejním formulářem dá kouzlit, vybrali jsme 6 nejzajímavějších formulářů. Nechte se inspirovat a příští rok tady může být i váš formulář. Na konci článku najdete způsob, jak se do soutěže přihlásit.

1. Originalita a brand

Chcete se proletět letadlem? V letecké škole Aero Academy si vyberete z několika letadel i pilotních výcviků. Máte ve svém okolí fanouška letadel? Jistě ocení zkušební let!

Poznali byste, že jde o formulář SimpleShopu? Pokud nevěříte, mrkněte na krátký text pod tlačítkem objednávky.

Jako největší plus vidíme:

  • vlastní font písma,
  • logo v úvodu,
  • přizpůsobené tlačítko „dokončit objednávku”.
Aero-academy-formular
Chcete mít podobný formulář? Podívejte se, jak si v SimpleShopu nastavit prodejní formulář.

2. Červená to musí být

Přes SimpleShop se hojně prodává esoterika. Ženy ve své síle je projekt, který spojuje stejně laděné ženy. Autorky si moc hezky vyhrály s naším formulářem. Červená barva ženám prostě sluší.

Na tomto formuláři bychom chtěli ocenit:

  • výběr zobrazení formuláře (dva sloupce vedle sebe),
  • více variant produktu,
  • úpravu tlačítek ve formuláři.

I v jednoduchosti je krása.

Zeny-ve-sve-sile-formular-499x900-1
Zaujaly vás barevné rámečky? Podívejte se na návod, kde se dozvíte, jak si prodejní formulář přizpůsobit.

3. Ladnost od umělecké duše

Tento kurz je oproti kurzu řízení letadla trochu víc při zemi, za to v krajinách fantazie. V kurzu Tajemství kresby se naučí kreslit i úplný laik. V nabídce najdete kurzy kresby i malby.

Krásný formulář, na kterém si autor dal skutečně záležet. Formulář nepůsobí na stránce nijak agresivně a je jemně vnořený do designu stránky. Zkrátka umělecká duše na papíře i v digitálním světě.

Chtěli bychom ocenit především:

  • sjednocené barvy,
  • přizpůsobené pozadí,
  • více platebních metod.
Tajemstvi-kresby-formular-581x900-1
Podívejte se na webinář, kde vás naučíme prodávat kurzy.

4. Velké množství produktů

Vždycky nás potěší, když narazíme na někoho z našeho města Kolína. Thajské masáže jsou ozdravné pro tělo, mysl i ducha. Jsme rádi, že si naši zákazníci umí dopřát chvilku pro sebe.

Na tento formulář jsme potřebovali metr. Thajské masáže Kolín mají v jednom formuláři neskutečných 37 variant produktů. Tolik produktů, to je slušný výkon. I takhle se dá využít možnost variant produktu. Autoři navíc zvolili možnost nahrát si jako pozadí vlastní tematický obrázek.

Oceňujeme především:

  • využití jednoho formuláře pro prodej více variant produktu,
  • tematický obrázek na pozadí,
  • oddělené jednotlivé produkty.
Thajske-masaze-kolin-360x900-1
Nejen maséři využijí skvělou funkci prodeje na jméno a nebo třeba prodej voucheru.

5. Rozmanitost e-booků

Co by to bylo za hodnocení, kdybychom nenašli nějaký e-book. Slovenský server Pohodovo.sk nabízí v jednom formuláři e-booky pro děti i dospělé.

Prodejnímu formuláři produktové obrázky prostě sluší. Pohodovo.sk má v jednom formuláři víc e-booků a stále zůstává krásně přehledný a barevný, i když se prodej týká různých e-booků.

Nejvíce nás zaujalo:

  • placené produkty i nabídka zdarma v jednom formuláři,
  • barevnost,
  • cílení na děti i na dospělé.
Pohodovo-formular-1
Podívejte se jak se v SimpleShopu tvoří upselly.

6. Registrace na webinář

Znáte tenhle šikovný nástroj? Jmenuje se MarketingMiner. Kromě množství funkcí pro podnikatele nabízí i online školení. Jsme moc rádi, že si pro prodej online školení vybrali zrovna nás.

U MarketingMineru vám můžeme ukázat, jak jednoduchý a „simple” může váš prodej být. Zvlášť, pokud k registraci (nebo nákupu) potřebujete jen e-mail. Pak už stačí jen napojení na nějaký e-mailingový nástroj nebo využít automatické odeslání e-mailu.

Líbí se nám:

  • že MarketingMiner využil formulář k přihlášení,
  • jednoduché a intuitivní využití,
  • následné e-maily po registraci.

Inspirovali jsme vás? Chcete si i vy přizpůsobit prodejní formuláře? Využijte k tomu naši nápovědu!

Chcete, abychom příští rok zmínili i váš prodejní formulář? Přihlaste se nám zde!

Přečtěte si naše další články

Petra je pisálek se vším všudy. Pokud zrovna neskládá slova na papír, pečuje o uživatele našich aplikací. Volné chvíle věnuje své francouzské buldočce Olivii, zásobuje byt knihami a kytkami a peče nejen koláče.
Petra Zajíc Czabejová

Skvělý článek, co říkáte?

Aby vám žádný další neutekl, nechejte nám na sebe e-mail.

Přečtěte si také

Na podobné téma jsme napsali spoustu článků.
Tady je několik z nich

Jak vydat a prodat svou vlastní e-knihu

Jak vydat a prodat svou vlastní e-knihu?

Rýsuje se vám v hlavě příběh, který byste rádi poslali do světa? Máte speciální znalosti a chcete se o ně podělit s ostatními? Psaní vám Přečíst
Kopie návrhu jak na působivou instagramovou stránku s odkazem v biu

Jak napsat úspěšný blogový článek?

Chcete vědět, jak napsat článek, který si zamilují vaši čtenáři i vyhledávače? Poradíme vám, na jaké body se zaměřit. Copywriteři se shodují na tom, že Přečíst
Chyby v prodejních formulářích

Chyby v prodejních formulářích

Chystáte se na prodej online produktů prostřednictvím prodejního formuláře SimpleShop? Máte vlastní web nebo plánujete vytvořit prodejní stránku pro každý produkt? Přečíst
Jak vytvořit efektivní bio

Jak na působivou instagramovou stránku s odkazem v biu?

Věděli jste, že Instagram celosvětově používají více než 1,3 miliardy lidí a v České republice jsou evidovány zhruba 4 miliony aktivních uživatelů? Přečíst
Návrh bez názvu (48)

Jak se pustit do prvního digitálního prodeje?

Poptávka po digitálních produktech roste bezprecedentním tempem. Důkazem jsou ostatně i statistiky, podle kterých se objem transakcí s digitálními produkty jen za poslední dva roky Přečíst
Copywriter přibližuje svou práci co je to copywriting a jak napsat chytlavé texty (3)

Copywriter přibližuje svou práci: Co je to copywriting a jak napsat chytlavé texty?

Definicí copywritingu je tvorba obsahových, reklamních a marketingových textů, jejichž cílem je navést čtenáře k požadované akci. Co to ale znamená v praxi? Hodiny rešerší... Přečíst
Jak si přivydělat z domova přes internet (2)

Jak si přivydělat z domova přes internet?

Zjistěte, jaké digitální produkty se na internetu prodávají nejlépe. Jak odhalíte, v čem je váš potenciál? Objevte online platformy pro prodej. Přečíst
Proč je důležité tvořit komunitu kolem značky nebo produktu (2)

Proč je důležité tvořit komunitu kolem značky nebo produktu?

V dnešní době, kdy si může vlastní značku zřídit prakticky kdokoliv, je budování silné komunity kolem vašeho brandu důležitější než kdykoliv předtím. Přečíst
Xr:d:daf64mrkcec:286,j:3200231753595899425,t:24040811

Jak začít s online prodejem: průvodce, jak prodávat své výrobky a produkty přes internet

Máte perfektní produkt a hledáte možnosti, jak jej prodávat online? Nabízí se vám hned tři možnosti. Prodávat můžete přes prodejní formulář, webové šablony nebo vlastní Přečíst
Seznámení s obsahovým marketingem (5)

Seznámení s obsahovým marketingem

Co byste řekli na to, mít nástroj, který je podle 78 % firem účinný při získávání nových zákazníků? Nástroj, jenž zvyšuje zisky, buduje důvěru ve Přečíst
Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu

Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu?

Máte zkušenosti a vědomosti, o které byste se rádi podělili s ostatními? Pravděpodobně připravujete svůj první online kurz a přemýšlíte, jak a za kolik jej Přečíst
Chcete prodávat efektivněji řiďte se podle marketingové strategie stdc (6)

Chcete prodávat efektivněji? Řiďte se podle marketingové strategie STDC

Pokud potřebujete porozumět potřebám, preferencím a chování svých zákazníků při nakupování, je potřeba vědět, z jakých fází se nákupní proces skládá a co je pro Přečíst
Co je to persona a jak vám pomůže v prodeji

Co je to persona a jak vám pomůže v prodeji?

Persona je marketingový nástroj, který vám pomůže oslovit konkrétní zákazníky. Je mnohem specifičtější než cílová skupina. Přečíst
Online kurzy jako nastartování vašeho podnikání (2)

Všeobecné obchodní podmínky a GDPR nejen pro e-shopy

Prodáváte online? Máte, případně uvažujete o e-shopu? Věděli jste, že ze zákona musí váš prodejní web obsahovat určité náležitosti? Přečíst
Ss blog náhledovky (10)

Základy měření návštěvnosti a konverzí na webu pro začátečníky

V dnešní době by každého, kdo provozuje webové stránky měla zajímat návštěvnost webu. V tomto článku si povíme, jak začít. Přečíst

Stále váháte?

Za zkoušku nic nedáte. Aspoň ne u nás.
Bez závazků a bez háčků.