Jana Dolejšová, marketérka na volné noze

Jana dolejšová, marketérka na volné noze

Jana Dolejšová je marketérka na volné noze, která miluje cestování a sport, bez kterého si život nedokáže představit. Profesně se Jana věnuje marketingu především v oblasti služeb, který ji baví hlavně díky své komplexnosti a rozmanitosti.

Odkud pocházíte a čemu se věnujete? Představte si situaci: Na konferenci TEDx stojí řečník a má mluvit o Vás. Co řekne?

Pocházím ze Šternberka, který si hodně lidí plete se Štramberkem, profesně se věnuju marketingu a baví mě cestovat, zpívat, číst, sportovat a jíst. A kdyby o mně někdo mluvil na TEDxu? Uff, na to jsem moc velkej introvert, to bych nikdy nepřipustila.

Řekněme, že nabízím skvělou službu, kterou ale nikdo nekupuje. Když se rozhodnu na Vás obrátit s žádostí o pomoc, tak jaký bude další postup?

V první řadě začneme pátrat. Těch věcí, co jsou špatně, může být celá řada. Novým klientům vždycky nejprve pošlu brief se spoustou všetečných otázek, na které potřebuju znát odpověď. Už jen to, že si na to udělají čas a zamyslí se nad nimi, je mnohdy nasměruje ještě předtím, než vůbec začneme spolupracovat. Pak záleží, na jaké formě spolupráce se domluvíme. Někomu více vyhovují (ne)pravidelné konzultace, aby získal nové nápady, jiný úhel pohledu, zpětnou vazbu na své dosavadní marketingové aktivity, nebo náměty, jak je posunout dál. Někdo zas potřebujte stratéga, co si celý marketing vezme na povel, dá tomu hlavu a patu a celé to odřídí, ať už s týmem externistů, nebo interních lidí.

Jedním z Vašich klientů je i advokátní kancelář eLegal. Jak jste se tam dostala a co máte na starost?

To je dlouhý příběh, ale ve zkratce mě do toho uvrtali moje sestra a můj přítel, kteří stáli u zrodu eLegalu a potřebovali pomoc s marketingem. Docela dlouho jsem se jim bránila, protože jsem si nechtěla do osobních vztahů pouštět business, ale nakonec mě udolali. Stavěli jsme tenkrát eLegal úplně z nuly a to mě vždycky na projektech baví nejvíc. Navíc advokacie v té době, co se marketingu a komunikace týče, nebyla zrovna progresivním oborem. Byla pro nás výzva to změnit a myslím, že se to podařilo. Baví mě sledovat, jak čím dál víc advokátních kanceláří umí právo pojmout moderně, lidsky a inovativně.

Jak v eLegalu používáte SimpleShop? Využíváte ho i ve vlastních pracovních aktivitách mimo eLegal?

Loni jsme spouštěli nový web a hledali řešení, které nám umožní snadné registrace na školení a webináře nebo přístup k jejich záznamům. SimpleShop nám doporučilo několik lidí, u kterých jsem si jistá, že nedávají doporučení jen tak ledasčemu. Používám ho ještě u jednoho svého klienta, také na registrace na různé workshopy apod.

Ve Vašem Biu na Twitteru píšete, že jste ekoteroristka. Co to znamená?

To je samozřejmě nadsázka. Nemám u lidí ráda bezohlednost nejen vůči sobě navzájem, ale taky vůči přírodě. Nejsem žádný fanatik, co radši umře žízní, než by si koupil vodu v PETce, ale snažím se zkrátka sama za sebe dělat maximum pro to, aby tahle planeta byla obyvatelná i pro další generace. A cestou něžného terorizování se k tomu pokouším vést i své blízké okolí.

Přečtěte si naše další články

Dominika se stará o naše blogy a svět onlinu. Volný čas ráda tráví v přírodě se svým psem Marleym, na tenisovém kurtu nebo někde na cestách. Letenky uloví dřív, než přistanou na webu.
Dominika Kostrhonová

Skvělý článek, co říkáte?

Aby vám žádný další neutekl, nechejte nám na sebe e-mail.

Přečtěte si také

Na podobné téma jsme napsali spoustu článků.
Tady je několik z nich

Jak vydat a prodat svou vlastní e-knihu

Jak vydat a prodat svou vlastní e-knihu?

Rýsuje se vám v hlavě příběh, který byste rádi poslali do světa? Máte speciální znalosti a chcete se o ně podělit s ostatními? Psaní vám Přečíst
Kopie návrhu jak na působivou instagramovou stránku s odkazem v biu

Jak napsat úspěšný blogový článek?

Chcete vědět, jak napsat článek, který si zamilují vaši čtenáři i vyhledávače? Poradíme vám, na jaké body se zaměřit. Copywriteři se shodují na tom, že Přečíst
Chyby v prodejních formulářích

Chyby v prodejních formulářích

Chystáte se na prodej online produktů prostřednictvím prodejního formuláře SimpleShop? Máte vlastní web nebo plánujete vytvořit prodejní stránku pro každý produkt? Přečíst
Jak vytvořit efektivní bio

Jak na působivou instagramovou stránku s odkazem v biu?

Věděli jste, že Instagram celosvětově používají více než 1,3 miliardy lidí a v České republice jsou evidovány zhruba 4 miliony aktivních uživatelů? Přečíst
Návrh bez názvu (48)

Jak se pustit do prvního digitálního prodeje?

Poptávka po digitálních produktech roste bezprecedentním tempem. Důkazem jsou ostatně i statistiky, podle kterých se objem transakcí s digitálními produkty jen za poslední dva roky Přečíst
Copywriter přibližuje svou práci co je to copywriting a jak napsat chytlavé texty (3)

Copywriter přibližuje svou práci: Co je to copywriting a jak napsat chytlavé texty?

Definicí copywritingu je tvorba obsahových, reklamních a marketingových textů, jejichž cílem je navést čtenáře k požadované akci. Co to ale znamená v praxi? Hodiny rešerší... Přečíst
Jak si přivydělat z domova přes internet (2)

Jak si přivydělat z domova přes internet?

Zjistěte, jaké digitální produkty se na internetu prodávají nejlépe. Jak odhalíte, v čem je váš potenciál? Objevte online platformy pro prodej. Přečíst
Proč je důležité tvořit komunitu kolem značky nebo produktu (2)

Proč je důležité tvořit komunitu kolem značky nebo produktu?

V dnešní době, kdy si může vlastní značku zřídit prakticky kdokoliv, je budování silné komunity kolem vašeho brandu důležitější než kdykoliv předtím. Přečíst
Xr:d:daf64mrkcec:286,j:3200231753595899425,t:24040811

Jak začít s online prodejem: průvodce, jak prodávat své výrobky a produkty přes internet

Máte perfektní produkt a hledáte možnosti, jak jej prodávat online? Nabízí se vám hned tři možnosti. Prodávat můžete přes prodejní formulář, webové šablony nebo vlastní Přečíst
Seznámení s obsahovým marketingem (5)

Seznámení s obsahovým marketingem

Co byste řekli na to, mít nástroj, který je podle 78 % firem účinný při získávání nových zákazníků? Nástroj, jenž zvyšuje zisky, buduje důvěru ve Přečíst
Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu

Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu?

Máte zkušenosti a vědomosti, o které byste se rádi podělili s ostatními? Pravděpodobně připravujete svůj první online kurz a přemýšlíte, jak a za kolik jej Přečíst
Chcete prodávat efektivněji řiďte se podle marketingové strategie stdc (6)

Chcete prodávat efektivněji? Řiďte se podle marketingové strategie STDC

Pokud potřebujete porozumět potřebám, preferencím a chování svých zákazníků při nakupování, je potřeba vědět, z jakých fází se nákupní proces skládá a co je pro Přečíst
Co je to persona a jak vám pomůže v prodeji

Co je to persona a jak vám pomůže v prodeji?

Persona je marketingový nástroj, který vám pomůže oslovit konkrétní zákazníky. Je mnohem specifičtější než cílová skupina. Přečíst
Online kurzy jako nastartování vašeho podnikání (2)

Všeobecné obchodní podmínky a GDPR nejen pro e-shopy

Prodáváte online? Máte, případně uvažujete o e-shopu? Věděli jste, že ze zákona musí váš prodejní web obsahovat určité náležitosti? Přečíst
Ss blog náhledovky (10)

Základy měření návštěvnosti a konverzí na webu pro začátečníky

V dnešní době by každého, kdo provozuje webové stránky měla zajímat návštěvnost webu. V tomto článku si povíme, jak začít. Přečíst

Stále váháte?

Za zkoušku nic nedáte. Aspoň ne u nás.
Bez závazků a bez háčků.