Co je v SimpleShopu nového
Změny a novinky, které se v našem systému udály
2024
Říjen
- Přepracovali jsme vzhled stránky Nastavení, která se zobrazuje po přihlášení do systému.
- Nově si můžete nastavit obrázek firmy i uživatele, který se propíše také do Menu.
- Oddělili jsme karty pro nastavení účtu a firmy.
- Projektové identity jsme přesunuli ze záložek do nastavení firmy. Najdete je v Nastavení → Firma → Projektové identity → Konkrétní identita → Nastavit.
- Přidali jsme možnost exportu pro souhrnné hlášení.
- Upravili jsme některé prvky v aplikaci, aby byly čitelné pro čtecí programy pro nevidomé.
Září
- Přidali jsme možnost u dokladů v přenesené daňové povinnosti nastavit kód plnění.
- Změnili jsme vzhled stránky pro odeslání zpětné vazby v případě smazání uživatelského účtu.
- Upravili jsme HTML kód pro vkládání prodejního formuláře na web, aby více vyhovoval i pomalejším webům a návštěvníkům s pomalým připojením.
Srpen
- SimpleShop má nově testovací režim:
- nastavit lze pro každý produkt zvlášť,
- doklady z testovacího režimu jsou označené vodoznakem, mají vlastní číselnou řadu a nepočítají se do poplatku za SimpleShop,
- testovací objekty (produkty, doklady, formuláře) jsou označeny žlutou barvou pro lepší rozpoznání.
- U e-booků jsme přidali upozornění ohledně jejich zabezpečení proti kopírování, jelikož toto zabezpečení neumožňuje přístup k e-booku programům určeným nevidomým.
- Mobilní aplikaci SimpleTicket jsme aktualizovali na verzi 1.4.1.:
- její použití v iOS je možné od iOS 14 a novější,
- je přidána nová sekce Statistiky,
- připojit/odpojit se od aplikace teď může kdokoliv s přístupem do dané firmy nebo účtu, nejen ten, kdo propojení původně vytvořil.
Červenec
- Nově do exportu pro ISDOC propisujeme číslo objednávky, která patří k vystavené faktuře.
- Přeložili jsme do češtiny chybové hlášky, které se zobrazují při kontrole vstupenek.
- Do systému jsme přidali lištu s možností ohodnocení aplikace.
- Do API dokumentace jsme přidali informace o webhoocích s odkazem na naši nápovědu.
- Karetní společnosti Visa a Mastercard nově povinně vyžadují pro každou platbu kartou jméno a e-mail plátce. Do systému jsme přidali úpravu, která zajistí, aby tyto požadované údaje byly zasílány.
Červen
- Nasadili jsme novou podobu stránky Přehledy. Hlavním prvkem stránky zůstává graf příjmů za poslední 3 roky. Další tabulky a přehledy jsme schovali pod příslušná tlačítka.
- Nově generujeme na doklady QR kódy i pro další měny, než jen Kč, EUR a USD.
- V přehledu Kdo koupil jsme přidali sloupeček “Storno”.
- Kolem QR kódů na vstupenkách a voucherech jsme přidali bílý rámeček, aby je bylo možné pohodlně skenovat i v tmavém módu.
- Také jsme upravili chování vstupenek a voucherů, které mají teprve platit. V systému se teď ukazují jako platné v budoucnu, nikoliv jako neplatné.
- Mobilní aplikaci SimpleTicket jsme aktualizovali na novou verzi 1.3.3 a aktualizace se týkala rozložení offline statistik.
- Najdete zde nové kategorie: neuplatněné, uplatněné, mimo platnost, stornované a neuhrazené.
- Každá kategorie má u sebe ikonku otazníku, pod kterým je podrobněji uvedeno, co do které kategorie spadá.
- Stornované vstupenky se netváří jako neplatné, ale opravdu jako stornované.
Květen
- Přidali jsme možnost vytvořit další list ke každému typu dokladu. Text na dalším listu je možné libovolně editovat bez znalosti HTML. Zobrazí se v systému v detailu dokladu a také jako další stránka při zobrazení dokladu ve formátu PDF.
- Do seznamu všech dokladů a objednávek jsme doplnili nové filtry a záložky. S těmi jsme si pohráli víc a poslední záložku je možné přepínat na zobrazení dokladů Stornovaných, Archivovaných nebo Přeplatků a nedoplatků.
- Záložku pro vyhledávání najdete pod ikonkou lupy.
- Vrátili jsme zpět možnost stažení dokladu ve formátu PDF v detailu dokladu.
- Upravili jsme propisování 12% sazby DPH do exportu do Pohody. Teď se propisuje jako sazba aktuální snížená.
- Změnili jsme vzhled pro listování stránek a také zobrazování součtů částek, které jsou v seznamu objednávek a všech dokladů.
Duben
- Nově jsme umožnili firmám vytvořit až 20 projektových identit (namísto původních 5).
- Přidali jsme možnost zobrazit všechny související doklady na webfaktuře i v rámci mobilního zobrazení.
- Nově lze ve všech kalendářích v aplikaci i v prodejních formulářích listovat po měsících i letech.
- Zavedli jsme ošetření, které zabrání vytvoření další platby u platebních bran u již uhrazeného dokladu.
- Aktualizovali jsme mobilní aplikaci SimpleTicket na verzi 1.3.2., ve které jsme sjednotili vzhled aplikace s aplikací Vyfakturuj.cz.
- V prodejních formulářích jsme doplnili chybějící překlady některých chybových hlášek.
- Odebrali jsme ze systému možnost tvořit prodejní formuláře ve starém vzhledu (vzhled formuláře verze 1).
Březen
- Platební metody jsme doplnili o Apple Pay a Google Pay. Samostatně je můžete nastavit pro platební brány Comgate, GoPay, Global Payments a ThePay 2.0.
- V případě platebních bran Stripe a Pays je Google Pay a Apple Pay pouze součástí platební metody platba kartou.
- Přidali jsme možnost skrýt QR kód na stránce po objednání.
- V prodejním formuláři nově překládáme do cizích jazyků i datepicker.
- Aktualizovali jsme partnerské vstupenky tak, aby nebylo možné vytvořit více partnerských vstupenek, než jich je skladem.
- Aktualizovali jsme mobilní aplikaci SimpleTicket na verzi 1.3.1, aby splňovala technické požadavky pro vystavení v App Store.
Únor
- V nastavení fakturačních údajů můžete nově zadat kontaktní údaje, které se mají zobrazovat na dokladech.
- V seznamu faktur v záložce Hledat teď můžete filtrovat doklady vystavené v režimu OSS.
- Přidali jsme ošetření, které nedovoluje smazat číselnou řadu, která je stále používaná u pravidelných faktur nebo produktů.
- U České spořitelny párujeme příchozí platby také na základě notifikačních e-mailů v angličtině.
- U prodeje na jméno jsme zrušili políčko Druhá pozice. Případný text v tomto políčku byl převeden na jednořádkový text.
- Zpřísnili jsme validaci datumů, aby nebylo možné v aplikaci zadat nesmyslné datum.
- Do kontrolního hlášení už negenerujeme identifikátor datové schránky, jelikož pro něj finanční správa zrušila parametr.
- Tím pádem jsme odebrali pole pro zadání identifikátoru datové schránky v nastavení účetních údajů.
- Zákazníkům, kteří si nastavují vlastní odesílací adresu pomocí DKIM, jsme doplnili informace k DMARC (slouží k validaci e-mailových zpráv).
Leden
- Změnili jsme názvosloví pro provizi za SimpleShop na poplatek za SimpleShop.
- Zvýšili jsme strop poplatku za SimpleShop na 2 000 Kč + DPH.
- Pro ulehčení práce jsme do políčka pro vyhledávání přidali křížek pro rychlé odmazávání textu.
- Opravili jsme validaci (ověřování) pro zadávání DPH u variant produktu, aby bylo možné zadat pouze kladné celé číslo.
- Opět jsme malinko ladili tmavý vzhled.
- Upravili jsme tabulku “Moje firmy” tak, aby se dobře zobrazovaly také firmy s dlouhým názvem.
- V administraci SimpleShopu jsme pro lepší přehlednost přejmenovali “Seznam objednávek” na “Objednávky” a “Seznam faktur” na “Všechny doklady”.
- API dokumentaci jsme doplnili o parametry pro uhrazení dokladu (datum a částka).
- U projektových identit jsme opravili rozesílání upomínek.
- Nasadili jsme do systému změny v DPH platné od 1. 1. 2024.
- Výchozí sazbu pro e-booky jsme nastavili na 0 % z původních 10 %.